Utenos Friday

Išrinktos geriausios agentūros Latvijoje

Posted on by Marketingo Pagalba | No Comments
Spinta
Savaitės foto iš Lietuvos reklamos džiunglių
Savaitės reklaminė žinutė

Tarptautiniame reklamos pasiekimų konkurse „Golden Hammer“ Latvijoje apdovanoti trys lietuviški projektai. Prizus pelnė agentūrų „Not Perfect“ ir „Adell Taivas Ogilvy“ kurtos reklamos.

„Adell Taivas Ogilvy“ kurta reklaminė kampanija „Speechless“ įvertinta pagrindiniu prizu – „GrandPrix“ – reklamos kampanijų kategorijoje. Šios kampanijos metu į rinką buvo įvesta nauja UAB “Švyturys-Utenos alus” alaus rūšis “Utenos Friday”. Šios kampanijos epicentras – alaus pavadinimą rinko Lietuvos gyventojai.

Kampanija “Speechless” taip pat įvertinta “GrandPrix” Kijevo reklamos festivalyje KIAF.

Kitas agentūros reklaminis projektas – „Viščiuko testas“ – apdovanotas auksu medijų planavimo kategorijoje kaip geriausias vadinamosios „guerilla“ rinkodaros arba tiesiog netradicinės rinkodaros pavyzdys.

Reklaminis projektas “Viščiuko testas” kurtas kalbų mokyklai “London International School of Languages”.

Reklamos agentūra „Not Perfect“ gavo diplomą už spaudos reklamą „Višta monstras“, sukurtą vaikų maistelius “Marmaluzi” gaminančiai bendrovei “Kamiu”.

Plačiau: http://vz.lt .

Comments (0)

Leave a Reply