Laužant el. prekybos ledus – kaip patirtį kaupia “e-Maxima”

Posted on by Marketingo Pagalba | No Comments
Teatro reklamų chuliganai
UBS pristabdė reklamą dėl patirtų 2 mlrd. dolerių nuostolių

Didžiausia šalies mažmenininkė pernai ryžosi žengti į bendrovei nepažįstamą elektroninės prekybos rinką. UAB „Maxima LT“ šiam projektui skyrė pažangias lietuviškas informacines bei transporto valdymo sistemas, tačiau apie el. komercijos plėtrą kalbėti dar anksti – vartotojai per menkai brangina savo laiką ir vietoj „e–Maxima“ renkasi kelionę į prekybos centrą.

Nuo praėjusio rugpjūčio tik uždaram bandytojų ratui skirtas „e–Maxima“ projektas šį pavasarį tapo pasiekiamas visiems Vilniaus ir kai kurių tankiau gyvenamų aplinkinių gyvenviečių pirkėjams. Internetu galima užsisakyti maistą, gėrimus, kosmetiką, pramonines bei kitas prekes.

Daugiau informacijos rasite Verslo žiniose adresu http://www.vz.lt .

Comments (0)

Leave a Reply