Lietuvos olimpiečiai rinkodaroje – kas dar papildomai laimi?

Posted on by Marketingo Pagalba | Comments Off
Sulaukėme atsiliepimo iš vertinamo kliento
Reklamos agentūra New! turi pasiūlymą Vikipedijai

Šiandien dalinamės iš tikro įdomiu Arnoldo Lukošiaus straipsniu aktualia tema.

Olimpiada – ne tik sporto, bet ir rinkodaros liūtų kovų laukas. Vieni remia rinktines, kiti – transliacijas, o treti ieško būdų, kaip nemokamai pasinaudoti tautos įkarščiu tikintis savo šalies pergalių. Galime ginčytis, ar tikrai tas pergales skina Lietuva, ar taip dažnai valstybės ignoruojami lietuviai, tačiau juos parėmusį verslą turime gerbti ir bent jau iškęsti jų reklamas. Tik kažkaip nesitiki, kad dar prieš mėnesį kažkokia Rūta Meilutytė galėjo tikėtis verslo gigantų dėmesio, o štai jai patekus į finalą, šokoladuko „Manija“ „Facebook“ profilio kūrėjai jau reklamavosi: „Surinkime begalybę „Like“ ir kaip palaikymo ženklą nusiųskime juos Rūtai, kad šį vakarą ji plauktų kaip torpeda!“.

Profilis surinko per 36 tūkst. gerbėjų (lietuviai juk nori, kad saviškė mergaitė plauktų kaip torpeda), tik štai klausimas – kuo gi „Manija“ socialinio tinklo populiarumo reitingą keliantys pelytės paspaudimai tam plaukimui padėjo?

Visiškai aišku, kad niekuo – tiesiog leido vienam prekės ženklui šiek tiek sugretinti save su staiga išpopuliarėjusiu vardu. Tiesą sakant, jei toji pati „Manija“ bent jau padovanos Rūtai krūvą savo šokoladukų, už tokį dalyką nė smerkti negalėsime – svetimą pergalę paversti sava jau seniai įprasta praktika tiek politikų, tiek verslo pasaulyje.

Aišku, ne šiaip iš sportininko, o iš to, kurio vargai ir talentas pavertė jį žinomu. Pasaulinė praktika lyg ir numato, kad už vardo naudojimą reikia susimokėti, tačiau tam ir yra rinkodaros specialistas, kad rastų sprendimą. Koks gi žmogus drįs pykti, kai sužaisi patriotizmo, populiarumo, geros nuotaikos, žmonių meilės korta?

Jei vis tiek susirauks – priversime pasijusti nepatogiai, nepatriotiškai, o jei sutiks – dividendais galėsime ir nesidalyti.

Tiesa, tame pačiame „Manija“ profilyje publikuota Europos futbolo čempionų nuotrauka su prierašu „Jie tikrai užvalgė „Manija Caffeine Power“ tikrai sudomintų komandos teisininkus, tad, tikėkimės, jie lietuviškai neperskaitys.

Daugiau informacijos rasite Lietuvos ryto internetinėje svetainėje http://www.lrytas.lt .