Reklama pašto dėžėse – grės baudos …

Posted on by Marketingo Pagalba | Comments Off
„Topo technika“ keičia pavadinimą į „Technoverslas“
Maxima turi naują rinkodaros vadovą

Prekeiviai ir paslaugų teikėjai nebegalės vartotojų beatodairiškai atakuoti reklaminiais spaudiniais. Ginti vartotojų teises įstatymo raide nuspręsta atsižvelgus į gausėjančius skundus dėl agresyviai paštu platinamos reklamos.

Įkyriai į pašto dėžutes brukamą neadresuotą reklamą bandys pažaboti nuo šių metų įsigaliojęs naujos redakcijos Pašto įstatymas, praneša klaipeda.diena.lt.

Jame numatyta, kad jeigu gavėjas nenori gauti tokios reklamos, siekdamas aiškiai išreikšti šį nesutikimą, ant savo laiškų dėžutės turėtų nurodyti, kad reklamos gauti nepageidauja. O asmenys, pažeidę tokį gavėjo nesutikimą, privalės atsakyti teisės aktų nustatyta tvarka.

Vartotojai, gavę nepageidaujamą reklamą, priklausomai nuo jos turinio turėtų kreiptis atitinkamai į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą arba į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją.

Pagal šių institucijų surašytus protokolus pažeidimus nagrinės bei sankcijas taikys Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT). Ginti vartotojų teises įstatymo raide nuspręsta atsižvelgus į gausėjančius skundus dėl agresyviai paštu platinamos reklamos.

Kaip pripažino Susisiekimo ministerijos Pašto skyriaus vedėja Kristina Semėnė, Lietuvoje dar ganėtinai nauja tvarka klijuoti specialius lipdukus ant pašto dėžučių daugelyje kitų Europos šalių yra jau įprasta praktika.

Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Klaipėdos skyriaus vyresnioji inspektorė Neringa Jurgėlienė tvirtino, kad gyventojų nusiskundimų dėl nepageidaujamų reklaminių leidinių pašto dėžutėse tarnyba iki šiol nebuvo gavusi. Specialistė svarstė, jog veikiausiai dėl to, kad klaipėdiečiai į šią inspekciją įpratę kreiptis dėl nekokybiškų prekių.

Kai kurie miestiečiai, klijuodami specialius lipdukus, nepageidaujamos reklamos problemą jau išsprendė savo iniciatyva.

Straipsnio šaltinis www.lrytas.lt .