Reklamos ir viešųjų ryšių agentūros planuoja pajamų augimą

Posted on by Marketingo Pagalba | No Comments
Partizaninė rinkodara
Kaip įregistruoti prekės ženklą?

Reklamos, viešųjų ryšių ir žiniasklaidos planavimo agentūrų pajamos šiemet augs iki 10%, prognozuoja beveik pusė šių agentūrų vadovų, kurių apklausą atliko Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA).

Penktadalis apklaustųjų tikisi augimo nuo 11% iki 30%, o augimo nuo 31% iki 50% laukia 7% apklaustųjų.

Gintaro Šepučio, KOMAA valdybos pirmininko teigimu, reklamos industrija viena pirmųjų sureaguoja į ekonomikos pokyčius ir dabartinis jos augimas didina lūkesčius.

Daugiausiai apklaustųjų reklamos biudžetų šuolio tikėjosi finansų (60%), prekybos automobiliais (53%), internetinės prekybos (taip pat 53%) bei farmacijos srityse (47%), trečdalis išskyrė informacines technologijas, o ketvirtadalis -  prekybos tinklų, oro linijų bei keleivių pervežimo, kasdienio vartojimo prekių, telekomunikacijų sritis.

Pusė iš 15 apklaustų komunikacijos agentūrų vadovų taip pat planavo darbuotojų skaičiaus augimą.

Tyrimų bendrovės “TNS LT” duomenimis, pernai žiniasklaidoje paskelbtos Lietuvos reklamos pajamos augo 5%, iki 340,7 mln. Lt. Augimas fiksuotas po dvejų metų pertraukos. 2008 m. šios pajamos siekė 542,2 mln. Lt.

Daugiau informacijos rasite Verslo žinių interneto svetainėje http://www.vz.lt .

Comments (0)

Leave a Reply