Televizorius, internetas ir kinas rodė daugiau reklamos

Posted on by Marketingo Pagalba | Comments Off
Maxima turi naują rinkodaros vadovą
Ką turi bendro reklama, karvė, Vilnius ir Londonas?

Tyrimų duomenimis, 2012 metais reklama mus gerokai mažiau kankino spaudoje ir lauko reklamoje, tačiau išaugo televizijoje ir internete. Lyginant su 2011 metais, televizijoje pernai buvo parodyta 20 procentų daugiau reklamos.

Ypatingai išaugo reklamos kine apimtys – žiūrovai prieš žiūrėdami filmą turi peržiūrėti 66 proc. daugiau reklamos. Televizijos (TV) reklamos apimtys, lyginant 2012 ir 2011 metų sausio-lapkričio mėnesių rezultatus, išaugo 20,6 proc.

Didesnį augimą sąlygojo TV kanalų „Info TV“, „Liuks!“, „NTV Mir“ ir „TV8“, kurie pradėti matuoti nuo 2012 metų pradžios, apimtys. Be šių kanalų duomenų, TV reklamos laiko augimas buvo 5,3 proc. Per vienuolika 2012 metų mėnesių televizijoje buvo ištransliuota 24 mln. 673 tūkst. reklamos sekundžių, 1 mln. 202 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2012 ir 2011 sausio-lapkričio duomenis, krito 16,8 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 22,7 proc., žurnaluose reklamos plotas smuktelėjo 0,9 proc.

Laikraščiuose buvo išspausdinta 12 mln. 374 tūkst., žurnaluose – 6 mln. 332 tūkst. kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys per 2012 metų sausį-lapkritį transliavo 4 mln. 628 tūkst. sekundžių reklamos, ir tai buvo 5 proc. reklamos daugiau nei per 2011-ųjų vienuolika mėnesių.

Radijo apimčių augimą sąlygojo 2012 metų pradžioje pradėta matuoti „Power Hit Radio“ radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be PHR per 2012 ir 2011 vienuolika mėnesių, radijo reklamos laikas krito 5,7 proc.

Automatinė interneto reklamos sistema „Evaliant“ per vienuolika 2012 metų mėnesių užfiksavo 17,7 proc. daugiau reklamos negu per 2011 metų sausį-lapkritį. Pernai metais buvo užfiksuota 3 mln. 533 tūkst. reklamos vienetų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2012 ir 2011 metų sausio-lapkričio mėnesių duomenis, krito 13,3 proc.

Lauko videoekranuose buvo transliuota 3 mln. 687 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2011 metų vienuolika mėnesių, lauko videoreklamos apimtis sekundėmis nukrito 19,2 proc.

Per 2012 metų vienuolika mėnesių degalinėse ant degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuoti 54 tūkstančiai reklaminių lipdukų. Lyginant su 2011 metų sausiu-lapkričiu, šis rodiklis krito 14,4 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant 2012 ir 2011 metų sausio-lapkričio mėnesių duomenis, augo 3,3 proc.

Kino reklama per vienuolika 2012 metų mėnesių, lyginant su 2011 sausiu-lapkričiu, išaugo 66,7 proc. Pernai per vienuolika mėnesių kino teatruose buvo parodyta 191 tūkstantis reklaminių klipų.

Didžiausi reklamuotojai 2012 m. sausio-lapkričio mėn. buvo „Tele2“, „Studio Moderna“. Procter &Gamble“, „Omnitel“. „Maxima LT“, „Henkel“, „Bitė“; „Unilever“, „Palink“, „Kraft Foods“.

Straipsnio šaltinis www.lrytas.lt .