„Topo technika“ keičia pavadinimą į „Technoverslas“

Posted on by Marketingo Pagalba | Comments Off
Šventinis sveikinimas mūsų klientams ir svetainės lankytojams!
Reklama pašto dėžėse - grės baudos ...

Prekybos tinklą „Technorama“ valdanti bendrovė „Topo technika“ 2012 gruodžio 27 d. pakeitė pavadinimą į „Technoverslas“. Visi bendrovės rekvizitai (adresas, įmonės kodas, PVM kodas, sąskaitos ir kita finansinė bei juridinė informacija) išlieka nepakitę. Taip pat lieka galioti ir visi įmonės turimi įsipareigojimai partneriams bei klientams.

 

Bendrovė 2012 m. gruodžio viduryje atidarė 2 naujas parduotuves Vilniuje ir Kaune. Į naujų prekybos plotų plėtrą investuota per 7 milijonai litų. „Nuo rugsėjo pakeitus prekės ženklą ir pradėjus dirbti kaip savarankiškas prekybos tinklas, senasis pavadinimas kėlė daug nesusipratimų ir neigiamų asociacijų tiek partneriams, tiek klientams. Pavadinimą „Technoverslas“ pasirinkome todėl, kad jis tiksliau atspindi ne tik pagrindinę bendrovės kryptį – prekybą buities technika ir elektronika, bet ir platesnę mūsų veiklos plėtrą, susijusią su naujausiomis technologijomis ir jų atvedimu į Lietuvos rinką“,- tvirtina „Technoverslas“, valdančios prekybos tinklą „Technorama“ vadovas ir vienas iš savininkų Mindaugas Skalandžiūnas.

Jo bendrovės valdomos parduotuvės nuo 2001 m. iki 2012 rugsėjo mėn. vadinosi “Topo centras”. Šiuo metu Lietuvoje veikia 8 prekybos tinklo „Technorama“ parduotuvės, taip pat elektroninės prekybos parduotuvė. Daugiau kaip 10 metų Klaipėdoje, Šilutėje, Plungėje ir Gargžduose veikusi bendrovė 2012 m. gruodžio viduryje atidarė 2 naujas parduotuves Vilniuje ir Kaune. Į naujų prekybos plotų 750 kv.m. Kaune ir 1800 kv.m. Vilniuje plėtrą investuota per 7 milijonai litų.

Straipsnio šaltinis www.lrytas.lt .